Karnawał w pełni. A skoro tak – planujemy zabawę. Myślisz o tym, by zorganizować imprezę dla większego grona osób? A może chcesz zaprosić profesjonalny zespół czy DJ-a i zapewnić rozrywkę naprawdę wielu zaproszonym? To możliwe – i wcale nie tak trudne, jak by się mogło wydawać.

Co musisz zrobić, by zabawa się udała? O jakie elementy koniecznie zadbać, by móc zaprosić gości na niezapomniany event? Oto kilka porad i wskazówek.

Dobre miejsce

Jeśli mówimy o karnawałowej imprezie o bardziej „publicznym” i oficjalnym charakterze, zorganizowanie jej w domu nie wchodzi w grę. No, chyba że dysponujesz dużą salą, gdzie zmieści się scena, stoły z cateringiem i więcej.

Jednak z uwagi na to, że np. rozstawienie niedużej sceny nie jest dziś problemem, przestrzeń do zabawy można stworzyć choćby na sali gimnastycznej, w dużej hali (jeśli lubisz industrialne klimaty, może to być nawet warsztat czy hala fabryczna) czy w remizie. Wbrew pozorom, aranżacja takich i podobnych przestrzeni to głównie kwestia pomysłu. Inwestycja w scenę sprowadza się do wynajęcia podestów scenicznych, do tego stoły, krzesła, nagłośnienie, ewentualne ogrzewanie pomieszczenia, a także dekoracja i… voila! Można się świetnie bawić!

Świetne jedzenie

Co tu kryć. Choć na imprezach karnawałowych zwracamy dużą uwagę na przestrzeń do tańca i zabawy, równie ważne jest jedzenie oraz picie. Zatroszcz się więc o naprawdę smaczny catering. W zależności od tego, czy planujesz imprezę w biesiadnym stylu, czy też bardziej bankietowym – dobierz odpowiednie potrawy. W pierwszym przypadku warto pójść w klasykę, a wiec dania podawane na ciepło. W drugim zaś – świetnym pomysłem będą choćby nowoczesne przekąski typu finger food, które łączą finezyjny wygląd z niepowtarzalnymi kompozycjami smakowymi. Wystarczy to połączyć z odpowiednim zestawem napojów – a goście będą się czuli fantastycznie.

Jakie atrakcje?

Oczywiście – świetna muzyka. Bo bez niej dobrej zabawy karnawałowej po prostu nie ma. Na scenie zagościć może zarówno DJ, który zadba, byście bawili się w rytm najlepszych przebojów, jak i zespół muzyczny. W tym drugim przypadku, można liczyć na nieco więcej interakcji z publicznością.

Ale to przecież nie koniec możliwości. Czekoladowa fontanna, a może pokazy mistrzów sztuki barmańskiej czy pokaz tańca lub iluzji? Tu wszystko zależy od Twojej fantazji oraz koncepcji eventu. I nie obawiaj się: wszystko, czego potrzebujesz, jest w zasięgu ręki – od wyposażenia, przez catering, aż po muzykę i dodatkowe atrakcje. Spróbuj i zorganizuj naprawdę niezapomniany event!

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany