Wysoka konkurencja w branży sklepów internetowych powoduje, że muszą one wyróżnić się czymś więcej, niż tylko atrakcyjna cena, aby zainteresować klientów. Atutem oferty może być szybka i co najważniejsze – skuteczna dostawa. Oferuje ją m.in. firma kurierska DHL Parcel.

Skuteczność działania DHL Parcel

Klient, który chce nadać paczkę i nie wie jak zamówić kuriera, z pewnością nie zdaje sobie sprawy z możliwości, jakie oferują teraz firmy kurierskie. Dla klientów biznesowych DHL Parcel przygotowało wiele pakietów gotówkowych oraz możliwość zawarcia długofalowej współpracy na podstawie umowy, w której można negocjować stawki za przesyłki.

DHL Parcel (źródło: https://blog.home.pl/2017/01/przesylki-kurierskie-dhl-parcel-dlaczego-skuteczne-doreczenie-towaru-decyduje-o-sukcesie-w-e-handlu/) istnieje na polskim rynku od 25 lat, ma na swoim „koncie” 45 mln dostarczonych paczek i 40 tys. zadowolonych nadawców. Dysponuje 3 tys. kurierów, 41 terminalami oraz 6 krajowymi centrami sortowania. Rozwija także sieć punktów partnerskich – DHL Parcelshop, których jest już w Polsce 1400, a do 2017 roku ich liczba ma wzrosnąć do 2600.

Usługa przekierowania paczki dla klientów biznesowych

Zarówno sprzedawcy, jak i klientowi zależy, aby towar kupiony np. w sklepie internetowym dotarł do adresata w jak najkrótszym czasie. Problem w tym, że klienci czasem nie mogą odebrać paczki pod wskazywanym w dokumentach przewozowych adresem. DHL Parcel doskonale wie, że skuteczne doręczanie przesyłek to ponad połowa sukcesu w branży e-handlu, dlatego oferuje możliwość zwiększenia elastyczności dostaw. Przedstawiciel e-sklepu nie musi kontaktować się z klientem w celu zmiany adresu dostawy.

DHL Parcel przygotował klientom biznesowym usługę przekierowania paczki, umożliwiającą odbiorcom przesyłek samodzielną zmianę miejsca doręczenia paczki lub przesunięcia daty dostawy nawet o 10 dni. Przekierowanie zintegrowane jest z powiadomieniami e-mail i SMS, a klient może skorzystać z takiej usługi po nadaniu paczki.

Jeśli sprzedający poda w danych dostawy numer telefonu komórkowego lub e-mail klienta, DHL Parcel będzie wysyłać bezpłatne powiadomienia o planowanym terminie i adresie doręczenia. Kiedy kurier odbiera od klienta biznesowego paczkę, wysyłane jest do jej odbiorcy powiadomienie z informacją o przewidywanym terminie i miejscu doręczenia, wraz z linkiem umożliwiającym skorzystanie z usługi przekierowania paczki.

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany